RECENZJA: #jestem w ciąży


Co dają luźne rozmowy podczas malowania paznokci? Mnóstwo pomysłów i inspiracji, które należy sprawdzić i wypróbować, a przy okazji wystawić recenzję. Słyszeliście o blogu mama ginekolog? Bo ja do momentu tych luźnych rozmów, nie. Ale bardzo szybko nadrobiłam zaległości i przeczytałam tam niemal wszystkie wpisy. Jeśli jesteś w ciąży, to polecam, żeby się z nimi zapoznać.
Ale do rzeczy, bo miała być recenzja. Mama ginekolog ma dla was, kobiet w ciąży, jeszcze jedną fantastyczną rzecz - segregator-organizer-informator ciążowy w jednym. Na stronie, gdzie zakupić można segregator czytamy:
#jestem w ciąży to unikatowy produkt na polskim rynku.
Zakupiłam i sprawdziłam!



Segregator, który otrzymamy w pakiecie z dużą, porządnie wykonaną torbą oraz zestawem naklejek, naprasowywanek i magnesem na lodówkę, które informują o błogosławionym stanie, jest wspaniały. To chyba najkrótsza recenzja świata.



Segregator jest niewielkich rozmiarów, zmieści się więc w każdej torebce, jest dobrze zorganizowany. Zaczynając od początku, na wewnętrznej stronie okładki mamy miejsce na kartę ciąży, terminy wizyt, dalej znajduje się w nim miejsce na każde z badań, które w czasie ciąży należy wykonać. Nic się nie zgubi, nie trzeba będzie nerwowo szukać kartki z wynikiem ostatnich badań, którą oczywiście położyłam w takim miejscu żeby się nie zgubiła i tu trach - jakoś jej nie ma. Wszystko jest uporządkowane, w odpowiednich przekładkach, a co najważniejsze w segregatorze znajdziemy odpowiedzi na wiele pytań, które w trakcie tych 9 miesięcy mogłyby się pojawić. Na samym końcu znajdziemy też miejsce na własne notatki oraz wykonane zdjęcia USG.

Cena zestawu nie jest niska, jednak jakoś wykonania i wygoda w użytkowaniu chyba są jej warte. A dodatki w postaci naprasowywanki, naklejek czy magnesu są całkiem przyjemne. Jeśli, tak jak ja, cenisz sobie porządek to na prawdę warto nabyć ten produkt.

A czy wy używałyście segregatora? Jakie są wasze opinie? Może używacie innych produktów, które organizują wszystko to, co w ogromnych ilościach gromadzi się w ciągu wyjątkowych 9 miesięcy?

4 komentarze:

  1. Czytam bloga mama ginekolog i jestem pod wielkim wrażeniem od dawna nie znalazłam niczego ciekawszego i merytorycznego. Sama na razie nie planuje dzieci, ale segregator wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny segregator. Akurat na prezent dla koleżanki w ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam segregatory pediatryczne i jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Galaktyka Rozwoju , Blogger