Blogosfera Canpol Babies i kolejne testowanie



Canpol babies organizuje kolejne, październikowe testowanie swoich produktów. Już wcześniej razem z Niną testowałyśmy zestaw kąpielowy (o czym można przeczytać tutaj) i byłyśmy pod dużym wrażeniem jakości produktów. Teraz kolejny raz chcemy wziąć udział w teście. Tym razem coś, co sprawi mojemu prywatnemu maleńkiemu testerowi dużą radość - kolorowe misie!


W tym miesiącu blogosfera proponuje zestawy kolorowych misiów, które sprzyjać będą stymualacji maluszka - pozwolą na tak ważny na wczesnym etapie - rozwój koordynacji wzrokowo-ruchowej, motoryki małej czy umiejętności manipulacji. Na takim etapie jest właśnie mój mały prywatny tester, dla którego taki zestaw to aktualnie spełnienie marzeń, no może zaraz po jedzeniu :)

Zestaw jest bardzo ładny, i mam nadzieję, że tak świetnie wykonany jak inne produkty od Canpol babies. Mam nadzieję, że uda mi się przetestować misie i podzielić się opinią na ich temat, a przy okazji zorganizować dla was konkurs :)

Jeśli jeszcze nie znasz Blogosfery Canpol babies

Jeśli jeszcze nie spotkałaś się z blogosferą Canpol babies, zachęcam do wejścia na ich stronę i jej śledzenia. Co miesiąc nowe produkty do testowania. Do 31 października masz szanse na to, by zgłosić się do testów wspominanych przeze mnie Misiów. Powodzenia!

1 komentarz:

Copyright © 2014 Galaktyka Rozwoju , Blogger