Wegańskie smoothie bananowe, czyli śniadanie w 15 minut


Moje nawyki żywieniowe pozostawiają wiele do życzenia, ale postanowiłam coś z nimi zrobić, bo lada moment będą miały duży wpływ na to, jak wyglądać będzie odżywienie mojego maluszka. W odpowiednim momencie, na tej drodze do zmian, znalazłam chyba najlepszą książkę kulinarną na świecie (a mam ich w swoich zbiorach całkiem sporo) - Poranne inspiracje od Okiem Dietetyka wyd. Publicat. I to właśnie na podstawie jednego z przepisów powstało przepyszne ekspresowe bananowe smoothie.


Co potrzebujemy:

składniki na 1 porcję

  • 1 banan
  • 1 łyżka domowego masła orzechowego
  • 3/4 szklanki mleka roślinnego
  • 1 łyżeczka kakao
  • 2 łyżki płatków owsianych
  • ulubione dodatki (bakalie, mrożone owoce, świeże owoce jagodowe, itp.)

Sposób przygotowania:

Zaczynamy od zalania płatków owsianych wrzątkiem i odstawienia ich na czas pozostałych przygotowań. Odmierzamy wszystkie pozostałe składniki i po lekkim przestygnięciu i odcedzeniu płatków wszystko razem miksujemy za pomocą blendera. I to wszystko! Jeszcze na wierzch dorzucamy to, na co mamy aktualnie ochotę i cieszymy się szybkim, zdrowym i pożywnym śniadaniem. Nawet wtedy kiedy maluszek ma gorszy dzień i nie bardzo chce nam pozwolić na kulinarne eksperymentowanie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Galaktyka Rozwoju , Blogger