Mama Psycholog Poleca! Recenzja Sudocrem Care&Protect



Jakiś czas temu dzięki Streetcom mogłam przetestować wcześniej nie używany przeze mnie nowy produkt Sudocremu, mianowice Sudocrem Care&Protect.

Strefa eksperta Streetcom, do której możesz dołączyć i Ty polega w założeniu na tym, że dostajemy produkt, który rozpowszechniamy wśród swoich znajomych, zbieramy i dzielimy się opiniami na jego temat. Sudocrem Care&Protect to pierwsza kampania Streetcom, w której miałam okazję wziąć udział jako Ekspert. Dzięki temu poznałam na prawdę przyjemny produkt dla mojego dziecka.

Otrzymana przeze mnie przesyłka zawierała produkt dla mnie oraz 8 próbek, które rozdałam innym mamom. Stąd opinia, jaką wam przedstawię jest nie tylko moja, a przez to bardziej subiektywna.

Produkt testujemy z Maluszkiem już kilka tygodni, zobaczcie naszą opinię!

Informacje od producenta 




Innowacyjność tej wersji Sudocremu w porównaniu z tą chyba wszystkim znaną standardową w słoiczku polega na tym, że krem możemy stosować na co dzień, po to by chronić delikatną skórę maluszka i zapobiegać podrażnieniom, nie tylko wtedy gdy one już wystąpią. Krem możemy stosować od pierwszego dnia życia.

Na opakowaniu i stronie producenta możemy przeczytać o wspaniałym potrójnym działaniu Sudocremu:
  • Tworzy barierę ochronną która chroni przed czynnikami drażniącymi m.in dzięki lanolinie
  • Zabezpiecza przed zakażeniem dzięki warstwie ochronnej i działaniu antyoksydantów m.in. drogocennego ekstraktu z pestek winogron
  • Odżywia skórę dzięki alantoinie i prowitaminie B5, zapewnia jej odpowiednią kondycje i nawilżenie

Jak to wygląda u nas

Skóra naszego maluszka od pierwszego dnia życia jest bardzo wrażliwa, często pojawiają się na niej różnego rodzaju wysypki, objawy alergii, podrażnienia. Często też, przy regularnym stosowaniu innych podpieluszkowych produktów pojawiały się odparzenia.
Od kilku tygodni, od kiedy stosujemy Sudocrem problem uległ widocznej poprawie - zmniejszyła się częstotliwość pojawiania się odparzeń i wysypek.



  • Krem ma przyjemną konsystencję, to dla mnie chyba jedna z większych zalet Sudocremu Care&Protect. Jest znacznie bardziej kremowa, niż w przypadku innych tego typów produktów które do tej pory używaliśmy. Dzięki temu bardzo łatwo się rozprowadza, nie zostawia tłustego filmu na skórze dziecka i szybko się wchłania. Mimo wszystko na skórze dziecka zostaje wyczuwalna warstwa ochronna. Trzeba jednak uważać, bo łatwo, z nadmiarem wyskakuje z opakowania!

  • Krem ma wyjątkowo ładny zapach. To dla mnie duże zaskoczenie, bo inne dotychczas stosowane w tej kwestii zostawiały wiele do życzenia.

  • Faktycznie zabezpiecza przed odparzeniami. Od czasu regularnego stosowania kremu, mieliśmy z nimi styczność może raz czy dwa, gdzie wcześniej dochodziło do nich znacznie częściej. Warto też zwrócić uwagę na to, że nawet, gdy się pojawiły, znikały w mgnieniu oka!

  • Pielęgnuje skórę dziecka. Skóra naszego maluszka jest przyjemnie nawilżona, gładka, nie pojawiają się (jak wcześniej) podrażnienia i wysypka.

  • Krem jest bardzo wydajny. Już niewielka jego ilość pozwala na pokrycie skóry maluszka. (O ile nie wyciskamy kremu z nadmiarem)

Co na to inne mamy

Jak pisałam na wstępie, dzięki kampani Streetcom produktem mogłam podzielić się z innymi mamami. W większości przypadków podzielały one moje zdanie. Wiadomo, każdy ma swoje preferencje i przyzwyczajenia - i to co dla mnie było zaletą (zapach i konsystencja), inne mamy uważały za dużą wadę produktu. Wszystkie jednak 8, które testowały Sudocrem Care&Protect razem ze mną, jednym chórem podzielają zdanie, że spełnia on obietnice jakie producent zamieścił na opakowaniu!

A Ty znasz Sudocrem Care&Protect?

1 komentarz:

  1. U nas Sudocrem jest niezastąpiony. A na większe podrażnienia polecamy Alantan.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Galaktyka Rozwoju , Blogger