Blogosfera Canpol Babies



Canpol babies organizuje kolejne, styczniowe testowanie swoich produktów. Już wcześniej razem z Niną testowałyśmy zestaw kąpielowy (o czym można przeczytać tutaj) i byłyśmy pod dużym wrażeniem jakości produktów. Udało się nam też zorganizować konkurs Teraz kolejny raz chcemy wziąć udział w teście. Tym razem coś, co sprawi mojemu prywatnemu maleńkiemu testerowi dużą radość - mata edukacyjna!


W tym miesiącu blogosfera proponuje Piracką matę edukacyjną, na której każdy maluszek może doskonalić swoje umiejętności ruchowe, rozwój koordynacji wzrokowo-ruchowej, motoryki małej czy umiejętności manipulacji. Na takim etapie jest właśnie mój mały prywatny tester, dla którego taki zestaw to aktualnie spełnienie marzeń, no może zaraz po jedzeniu :)

Mata w pirackim wzorze, to coś co z punktu estetycznego przemawia do mnie, do mamy. Mam nadzieję, że tak świetnie wykonany jak inne produkty od Canpol babies. Duży plus już na wstępie, za kolorystykę, mata nie jest tak pstrokata jak większość dostępnych na rynku! Mam nadzieję, że uda mi się przetestować Matę edukacyjną i podzielić się opinią na jej temat, a przy okazji zorganizować dla was konkurs :)

Jeśli jeszcze nie znasz Blogosfery Canpol babies

Jeśli jeszcze nie spotkałaś się z blogosferą Canpol babies, zachęcam do wejścia na ich stronę i jej śledzenia. Co miesiąc nowe produkty do testowania. Do 31 stycznia masz szanse na to, by zgłosić się do testów wspominanych przeze mnie Misiów. Powodzenia!

1 komentarz:

  1. Hej :) Widzę, że staramy się wspólnie dostać do kolejnego konkursu :) Mam nadzieję, że Ci się poszczęści :)
    Zapraszam do siebie:
    https://naprawdenienazarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Galaktyka Rozwoju , Blogger